منتدي هندسة قنا
اهلا و سهلا بيك زائرنا الكريم لو عايز تشترك معانا ده شرف لينا انك تسجل و تضغط على (تسجيل) و لو كنت مسجل معانا اضغط (دخول) و لو عاوز تشيل النافذة دى اضغط (اخفاء)
منتدي هندسة قنا
اهلا و سهلا بيك زائرنا الكريم لو عايز تشترك معانا ده شرف لينا انك تسجل و تضغط على (تسجيل) و لو كنت مسجل معانا اضغط (دخول) و لو عاوز تشيل النافذة دى اضغط (اخفاء)
منتدي هندسة قنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصوردخولالتسجيل
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» أحكام وآداب عيد الأضحى المبارك
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 26 نوفمبر 2009, 11:47 pm من طرف M.RASHWAN

» علمنـــــــــــــــــــــي المنتــــــــــــــــــــدي
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 26 نوفمبر 2009, 11:26 pm من طرف M.RASHWAN

» الجانب الخفى وراء اسلام هؤلاء.
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 26 نوفمبر 2009, 11:12 pm من طرف M.RASHWAN

» احدث مصيدة فئران
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالجمعة 20 نوفمبر 2009, 3:42 pm من طرف The Storm

» كتاب ففى ميكانيكا السيارات
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالجمعة 20 نوفمبر 2009, 8:24 am من طرف safy

» يا عينى على المنتخب؟
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالجمعة 20 نوفمبر 2009, 8:09 am من طرف safy

» متي مشي النبي علي اطراف انامله ؟؟
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 19 نوفمبر 2009, 11:08 pm من طرف THE ANGEL

» لعبة الصراحة
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 1:58 am من طرف THE ANGEL

» فضل عشر ذي الحجة
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالأحد 15 نوفمبر 2009, 11:56 pm من طرف Ra2ia

» استخدام احواض الاسماك في الديكور
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالأحد 15 نوفمبر 2009, 12:04 am من طرف THE ANGEL

» موقع الكفاءات www.alkfaat.com طريقك للعمل مع أحد المكاتب الإستشارية الهندسية بالسعودية
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 14 نوفمبر 2009, 3:07 pm من طرف islamhamdy

» حركات البنات النص كم
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 14 نوفمبر 2009, 4:21 am من طرف MONTO CRISTO

» نكت تضحك موت
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 14 نوفمبر 2009, 4:17 am من طرف MONTO CRISTO

» احصائيات مخيفة ...
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 14 نوفمبر 2009, 4:15 am من طرف MONTO CRISTO

» كوفى شوب هندسة قنا
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 14 نوفمبر 2009, 4:06 am من طرف MONTO CRISTO

» لعبة كداب او مش كداب
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 14 نوفمبر 2009, 4:05 am من طرف MONTO CRISTO

» لعبة اوصل للرقم 5 واختار عضو يمسحلك عربيتك اللى مش نضيفة
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 14 نوفمبر 2009, 4:01 am من طرف MONTO CRISTO

» لعبة لو حد قالك
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 14 نوفمبر 2009, 3:59 am من طرف MONTO CRISTO

» لا تسالونى عن سر عشقى لة
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 14 نوفمبر 2009, 3:54 am من طرف MONTO CRISTO

» انا اتعذب...................
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 05 نوفمبر 2009, 11:39 pm من طرف white heart

» مصادر استنزاف الطاقة الكهربائية المنزلية
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 05 نوفمبر 2009, 11:26 pm من طرف THE ANGEL

» الرسم عن طريق الاوتوكاد ارسم طريقك للمستقبل
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 05 نوفمبر 2009, 5:33 pm من طرف نقيب المهندسين

» تسريحات شعر جميييييلة
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 05 نوفمبر 2009, 5:02 pm من طرف Ra2ia

» فساتين زفاف وسهرة
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 05 نوفمبر 2009, 5:00 pm من طرف Ra2ia

» حركات البنات وقت المذاكرة
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 05 نوفمبر 2009, 1:54 am من طرف lover

» حلول كتاب الميكانيكا الترم الاول
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالثلاثاء 03 نوفمبر 2009, 1:19 am من طرف THE ANGEL

» كل سنة والبشـــــــــــــــــــــــــ(محمد سعيد)ــــــــــــــــــــــــــمهندس طيب
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالأحد 01 نوفمبر 2009, 10:18 pm من طرف mohamed sa3ied

» ابكي حزنا لاجلها فياليتني لم اقصف عمرها
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالأحد 01 نوفمبر 2009, 9:24 pm من طرف jomana

» امثال بالانجليزي
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالأحد 01 نوفمبر 2009, 9:08 pm من طرف jomana

» نكت جامدة
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالأحد 01 نوفمبر 2009, 3:03 am من طرف safy

» ملك وثلاث وزراء
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 31 أكتوبر 2009, 2:40 am من طرف THE ANGEL

» اضحك مع جحا
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 31 أكتوبر 2009, 2:27 am من طرف THE ANGEL

» اشهر صفعة ف التاريخ
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالجمعة 30 أكتوبر 2009, 4:16 am من طرف indb@d$

» الحب على النت
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 29 أكتوبر 2009, 9:32 pm من طرف نقيب المهندسين

» اضحك ع لوحات السيارات
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 29 أكتوبر 2009, 9:23 pm من طرف نقيب المهندسين

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
THE ANGEL - 472
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Vote_rcapتعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Voting10تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Vote_lcap 
Sondos - 303
تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Vote_rcapتعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Voting10تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Vote_lcap 
The Storm - 258
Ra2ia - 216
لوجين - 209
white heart - 158
safy - 133
MONTO CRISTO - 125
Wolverine - 116
manlook - 114
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
crazy_sasso
مهندس صغير
مهندس صغير

انثى
تاريخ الميلاد : 17/02/1992

تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟   تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 08 أكتوبر 2009, 4:51 pm

أحمد" بيحب "مني" وهي كمان بتحبه قوي.. بس
الحوار ليه اللي بيحبوا بعض اليومين دول بقي

مختلف قوي.. تعالوا نشوف المشاكل بتحصل إزاي وإيه اللي يخلي
الدنيا تبوظ:

موسيقي تصويرية
شعبان عبدالرحيم انا بكره إسرائيل وبحب عمرو موسي؟

مني وأحمد واقفين في عز الضهر علي الكوبري

مني: "برومانسية" شايف النجوم يا أحمد

أحمد: نجوم ايه بس في عز الضهر دا أنا الشمس حرقت
افايا

مني: الله ياأحمد بص السحابة اللي هناك دي اللي
عليها العصافير

أحمد: لا والله
ياحبيبتي أنا مش شايفها بس شايف دخان عربيات خنقني

مني: يووووووووووووه يا أحمد خليك رومانسي شوية

أحمد: رومانسي إيه بس وأنتي مخرجاني في عز الضهر
كده أنا الشمس كلت وشي وقالت أنا شبعت

مني: انت مش بتحبني
والا ايه

أحمد: ياستي بحبك

مني: لأ انت كذاب انت مش بتحبني

أحمد: يعني أولع في نفسي بجاز عشان تصدقي اني
بحبك

مني: "والدموع علي خدها" لا يا أحمد أنت تغيرت
خالص

أحمد: ياحبيبتي والله بحبك

مني: لأ يا أحمد متصلحش اللي أنت عملته

أحمد: وهو أنا كنت عملت إيه بس

مني: "تعيط" اهئ اهئ اهئ

أحمد: بتعيطي ليه دلوقت

مني: أحمد طلقني يا أحمد

أحمد: هو احنا لسة اتجوزنا عشان اطلقك

مني: يعني كمان مش عايز تطلقني

أحمد يشد في شعره: يادي الليلة السودا أنا ايه
اللي خرجني بس

مني: كمان خليتها
ليلة سودا.. يعني أنا اللي خرجتك غصب عنك

أحمد: ياستي مش قصدي. بصي أنا مش هرد عليكي عشان
مانتخانقش

مني: للدرجادي
قرفان مني

أحمد: "وشه يحمر من
الغيظ" يعني انتي عايزة تتخانقي وخلاص

مني: يعني أنا
نكدية يا أحمد

أحمد: لأ...... أنا

مني: انت بتاخدني علي اد عقلي

أحمد: حقك عليا وادي رأسك ابوسها

مني: ياسلام كده بكل بساطة

فجأة يقف أحمد علي سور الكوبري ويرمي نفسه في
الميه

مني: تفتكر يا أحمد اني كده
هسامحك
THE ANGEL
.
.
THE ANGEL

انثى
تاريخ الميلاد : 01/01/1992

مُساهمةموضوع: رد: تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟   تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 08 أكتوبر 2009, 6:37 pm

هههههههههههههههههههههههههه
جامد يا ساسو
يقطع الحب وسنينه ادي اخرتها
https://handasetqena4all.ahlamontada.com
The Storm
.
.
The Storm

انثى
تاريخ الميلاد : 24/03/1991

مُساهمةموضوع: رد: تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟   تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 08 أكتوبر 2009, 7:20 pm

هههههههههههههههههه

يستاهل احسن

موضوع جامد يا ساسو
لوجين
مهندس شادد حيله
مهندس شادد حيله
لوجين

انثى
تاريخ الميلاد : 17/07/1991

مُساهمةموضوع: رد: تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟   تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالخميس 08 أكتوبر 2009, 10:36 pm

هههههههههههههههههههههههههه حرام عليكى يا ساسو ده احنا بنات و بعدين منى غلبااااااااااااااااااااااااااانة و نيتها صافية هههههههههههههه.
وسانكس على التوبيك
crazy_sasso
مهندس صغير
مهندس صغير

انثى
تاريخ الميلاد : 17/02/1992

مُساهمةموضوع: رد: تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟   تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالجمعة 09 أكتوبر 2009, 12:39 am

ميرسي ليكم يا احلي بنات في المنتدي
نقيب المهندسين
مهندس بدأ يشارك
مهندس بدأ يشارك
نقيب المهندسين

ذكر
تاريخ الميلاد : 16/09/1991

مُساهمةموضوع: رد: تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟   تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟ Emptyالسبت 10 أكتوبر 2009, 1:00 am

بما انى نقيب المهندسيين بقول لمنى انتى المفروض يعدموكى
ايه ده دا كتر خير احمد دا انا اتخنقت من الارايه

تعرفو ليه الشباب بتنتحر من البنات؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هل مذاكره الشباب مساويه لمذاكره البنات
» اختبار العاطفة عند البنات
» حركات البنات النص كم
» حركات البنات وقت المذاكرة
» ازاي ترفعي ضغط الشباب