منتدي هندسة قنا
اهلا و سهلا بيك زائرنا الكريم لو عايز تشترك معانا ده شرف لينا انك تسجل و تضغط على (تسجيل) و لو كنت مسجل معانا اضغط (دخول) و لو عاوز تشيل النافذة دى اضغط (اخفاء)



 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثدخولالتسجيل
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» أحكام وآداب عيد الأضحى المبارك
الخميس 26 نوفمبر 2009, 11:47 pm من طرف M.RASHWAN

» علمنـــــــــــــــــــــي المنتــــــــــــــــــــدي
الخميس 26 نوفمبر 2009, 11:26 pm من طرف M.RASHWAN

» الجانب الخفى وراء اسلام هؤلاء.
الخميس 26 نوفمبر 2009, 11:12 pm من طرف M.RASHWAN

» احدث مصيدة فئران
الجمعة 20 نوفمبر 2009, 3:42 pm من طرف The Storm

» كتاب ففى ميكانيكا السيارات
الجمعة 20 نوفمبر 2009, 8:24 am من طرف safy

» يا عينى على المنتخب؟
الجمعة 20 نوفمبر 2009, 8:09 am من طرف safy

» متي مشي النبي علي اطراف انامله ؟؟
الخميس 19 نوفمبر 2009, 11:08 pm من طرف THE ANGEL

» لعبة الصراحة
الثلاثاء 17 نوفمبر 2009, 1:58 am من طرف THE ANGEL

» فضل عشر ذي الحجة
الأحد 15 نوفمبر 2009, 11:56 pm من طرف Ra2ia

» استخدام احواض الاسماك في الديكور
الأحد 15 نوفمبر 2009, 12:04 am من طرف THE ANGEL

» موقع الكفاءات www.alkfaat.com طريقك للعمل مع أحد المكاتب الإستشارية الهندسية بالسعودية
السبت 14 نوفمبر 2009, 3:07 pm من طرف islamhamdy

» حركات البنات النص كم
السبت 14 نوفمبر 2009, 4:21 am من طرف MONTO CRISTO

» نكت تضحك موت
السبت 14 نوفمبر 2009, 4:17 am من طرف MONTO CRISTO

» احصائيات مخيفة ...
السبت 14 نوفمبر 2009, 4:15 am من طرف MONTO CRISTO

» كوفى شوب هندسة قنا
السبت 14 نوفمبر 2009, 4:06 am من طرف MONTO CRISTO

» لعبة كداب او مش كداب
السبت 14 نوفمبر 2009, 4:05 am من طرف MONTO CRISTO

» لعبة اوصل للرقم 5 واختار عضو يمسحلك عربيتك اللى مش نضيفة
السبت 14 نوفمبر 2009, 4:01 am من طرف MONTO CRISTO

» لعبة لو حد قالك
السبت 14 نوفمبر 2009, 3:59 am من طرف MONTO CRISTO

» لا تسالونى عن سر عشقى لة
السبت 14 نوفمبر 2009, 3:54 am من طرف MONTO CRISTO

» انا اتعذب...................
الخميس 05 نوفمبر 2009, 11:39 pm من طرف white heart

» مصادر استنزاف الطاقة الكهربائية المنزلية
الخميس 05 نوفمبر 2009, 11:26 pm من طرف THE ANGEL

» الرسم عن طريق الاوتوكاد ارسم طريقك للمستقبل
الخميس 05 نوفمبر 2009, 5:33 pm من طرف نقيب المهندسين

» تسريحات شعر جميييييلة
الخميس 05 نوفمبر 2009, 5:02 pm من طرف Ra2ia

» فساتين زفاف وسهرة
الخميس 05 نوفمبر 2009, 5:00 pm من طرف Ra2ia

» حركات البنات وقت المذاكرة
الخميس 05 نوفمبر 2009, 1:54 am من طرف lover

» حلول كتاب الميكانيكا الترم الاول
الثلاثاء 03 نوفمبر 2009, 1:19 am من طرف THE ANGEL

» كل سنة والبشـــــــــــــــــــــــــ(محمد سعيد)ــــــــــــــــــــــــــمهندس طيب
الأحد 01 نوفمبر 2009, 10:18 pm من طرف mohamed sa3ied

» ابكي حزنا لاجلها فياليتني لم اقصف عمرها
الأحد 01 نوفمبر 2009, 9:24 pm من طرف jomana

» امثال بالانجليزي
الأحد 01 نوفمبر 2009, 9:08 pm من طرف jomana

» نكت جامدة
الأحد 01 نوفمبر 2009, 3:03 am من طرف safy

» ملك وثلاث وزراء
السبت 31 أكتوبر 2009, 2:40 am من طرف THE ANGEL

» اضحك مع جحا
السبت 31 أكتوبر 2009, 2:27 am من طرف THE ANGEL

» اشهر صفعة ف التاريخ
الجمعة 30 أكتوبر 2009, 4:16 am من طرف indb@d$

» الحب على النت
الخميس 29 أكتوبر 2009, 9:32 pm من طرف نقيب المهندسين

» اضحك ع لوحات السيارات
الخميس 29 أكتوبر 2009, 9:23 pm من طرف نقيب المهندسين

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
THE ANGEL - 472
 
Sondos - 303
 
The Storm - 258
 
Ra2ia - 216
 
لوجين - 209
 
white heart - 158
 
safy - 133
 
MONTO CRISTO - 125
 
Wolverine - 116
 
manlook - 114
 
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

شاطر | 
 

 لعية كرسى الاعتراف

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Sondos
مهندس شغااال
مهندس شغااال
avatar

انثى
عدد المساهمات : 303
نقاط : 401
تاريخ الميلاد : 20/09/1991
تاريخ التسجيل : 12/08/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: لعية كرسى الاعتراف   الثلاثاء 13 أكتوبر 2009, 9:24 pm


بسم الله الرحمن الرحيم

من اقرب البشر اليك فى هذه الحياة؟
ماما
ماذا تقولين فيما يحدث فى اول ايامنا فى القسم؟
ربنا يستر علينا
ماذا تقولين فى المواد التى سندرسها
وبالنسبة لمادتى التصميم والميتالورجيا هل ترينهما مهمتين يالنسبة لدراستنا الكهربية ؟
المادتين تصميم و ميتالورجيا حساهم انتاج بس ممكن على توسع
بس ماعتقدش انهم مهمين بالنسبالنا بس هما ادرى بقا
هل من الممكن ان تشعرى بالاحباط ؟
اه و غالبا انا اللى بجيبه لنفسى
ما رايك فى المثل القائل (اذا لم تجد ما تحب فحب ما تجد)وهل تطبقينه ؟
لا مش بطبقه لان بيخلى الانسان يرضى باللى هو فيه و ميحاولش يجتهد علشان يحقق اكتر
يعنى مش بيبقى عند الانسان طموح
ما هو اول شئ تفعلينه بعد الانتهاء من اخر ايام الامتحانات ؟
نفس اللى بعمله فى الدراسة بخرج اروح لقرايبى او مع اصحابى
هل تجدين الحياة سعيدة ام ..... ؟
احيانا و احيانا
كيف هو يومك فى الاجازة؟
صلاة و نوم و خروج
كيف هو يومك فى ايام الدراسة؟
محاضرات و سكاشن و بالليل خروج
ما هى هواياتك ؟
القراية و النت و السودوكو
ايهما تفضلين الزواج ام ان تكملى دراستك كما ترغبين ؟
الاتنين الصراحة
ما هو افضل ايام حياتك ؟
يوم ما عرفت انى دخلت هندسة اسيوط
هل تشاركى الاخرين اسرارك ؟
لا مش اى حد
لنفرض انه لم يتبقى لكى سوى يوم واحد وتغادرى فى رحلة طويلة الى خارج مصر
فماذا ستفعلين ؟
هروح ازور قرابيى و هصلح علاقتى بكل الناس و اى حد زعلان منى او زعلانة منه هصالحه
ما رايك فى الانسان الذى يهوى السخرية من الاخرين ؟
اقل كلمة مش كويس
هل سبق وان ضايقك احد ؟
اه بس الواحد بيعدى
ماذا تفعلين فى وقت فراغك ؟
بفتح النت او اتفرج على فيلم اجنبى او اقرا
ما هى الصفات التى تتمنينها فى زوج المستقبل ؟
متدين و محترم و مرح و اجتماعى و اهم حاجة انه يحبنى جدااالو احتاج احدهم معونتك فى امر ما هل تساعدينه ؟

لو كنت اقدر يبقى اكيد ان شاء الله
هل انت شخصية مثابرة ؟
اه غالبا
ما هى مشاريعك المستقبلية ؟
اتخرج و بعدين هكمل فى مجال تانى و بعدين اسافر المانيا (بس ده متوقف على حاجات تانى)
ما هو الانجاز الشخصى الذى تعتزين به ؟
لغاية دلوقتى معملتش حاجة اقدر اعتبرها انجاز
ماذا تعنى لك الباشمهندسة سلمى ؟
سمسم دى حبيبتى و تعتبر الوحيدة من اصحابى اللى دخلت معايا و نفس السكشن فضلا انها جيرانى و اهلنا معارف و اعتقد ان حاليا علاقتى بيها احسن من الاول

اعنقد ان هذا يكفى واسف الاطالة
العفو يبشمهندس
و ميرسى لاسئلتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نقيب المهندسين
مهندس بدأ يشارك
مهندس بدأ يشارك
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 84
نقاط : 106
تاريخ الميلاد : 16/09/1991
تاريخ التسجيل : 10/10/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: لعية كرسى الاعتراف   الخميس 15 أكتوبر 2009, 10:12 pm



sondosخلاص خلصت الاسئله ل
بنشكرها كتير وبنرشح شخص تانى انا برشح

Ra2ia مين معايا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Sondos
مهندس شغااال
مهندس شغااال
avatar

انثى
عدد المساهمات : 303
نقاط : 401
تاريخ الميلاد : 20/09/1991
تاريخ التسجيل : 12/08/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: لعية كرسى الاعتراف   الخميس 15 أكتوبر 2009, 10:33 pm

انا كمان برشح راقية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
THE ANGEL
.
.
avatar

انثى
عدد المساهمات : 472
نقاط : 667
تاريخ الميلاد : 01/01/1992
تاريخ التسجيل : 11/08/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: لعية كرسى الاعتراف   الخميس 15 أكتوبر 2009, 10:41 pm

وانا معاكم
برشح
رااااااااقية

يلا بقي استعدي يا جميل

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://handasetqena4all.ahlamontada.com
THE ANGEL
.
.
avatar

انثى
عدد المساهمات : 472
نقاط : 667
تاريخ الميلاد : 01/01/1992
تاريخ التسجيل : 11/08/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: لعية كرسى الاعتراف   الأربعاء 21 أكتوبر 2009, 8:43 pm

ازيك يا فطومة؟
عاملة ايه؟
وحشاااااااااااااني جدا والله
ايه اخبار الدراسة معاكي؟
وناوية تتخصي ايه؟
وايه اخبار الدفعة الجديدة معاكم؟
نسبة اهتمامك بكلام الناس اد ايه؟
ايه اكتر مكان بتحبي تروحيه لما تخرجي؟
ومع مين؟
بتفتحي نت اد ايه في الدراسة؟
مين اكتر واحدة صحبتك في الكلية وبره الكلية؟
ايه اكتر خبر سمعتيه وفرحك؟
ايه اكتر صفة بتدايقك في اي حد؟

كفاية كده مؤقتا وهبقي اسألك تاني

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://handasetqena4all.ahlamontada.com
Ra2ia
مشرفة قسم الطب والعلاج
مشرفة قسم الطب والعلاج
avatar

انثى
عدد المساهمات : 216
نقاط : 270
تاريخ الميلاد : 01/09/1991
تاريخ التسجيل : 22/08/2009
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: لعية كرسى الاعتراف   الخميس 22 أكتوبر 2009, 4:58 pm

THE ANGEL كتب:
ازيك يا فطومة؟
عاملة ايه؟
تمام الحمد لله

وحشاااااااااااااني جدا والله
و الله انت اكتر

ايه اخبار الدراسة معاكي؟
اهى ماشية

وناوية تتخصي ايه؟
نسا وتوليد ان شاء الله

وايه اخبار الدفعة الجديدة معاكم؟
هههههههههههههههه حلوين اوى

نسبة اهتمامك بكلام الناس اد ايه؟
بتاثر بكلام الناس فوقتها بعدين بفك

ايه اكتر مكان بتحبي تروحيه لما تخرجي؟
ومع مين؟
اى مكان بكون فية مع اصحابي

بتفتحي نت اد ايه في الدراسة؟
من 3 ل 5 ساعات ف اليوم

مين اكتر واحدة صحبتك في الكلية وبره الكلية؟
جوة الكلية : 5 كروزة
و برة الكلية الاء

ايه اكتر خبر سمعتيه وفرحك؟
واحدة صاحبتنا اتخطبت

ايه اكتر صفة بتدايقك في اي حد؟
الغباء و الكدب

كفاية كده مؤقتا وهبقي اسألك تاني
اوك

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لعية كرسى الاعتراف
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي هندسة قنا :: القسم الترفيهى :: العب واتسلي-
انتقل الى: